ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Ak premýšľate nad rezerváciou zájazdu u nás, vieme, že vás napadajú rôzne otázky. Možno máte aj obavy, či je tento zájazd vhodný práve pre vás. A to je dôvod, prečo sme pripravili sériu otázok a odpovedí, ktoré Vám pomôžu. Chceme, aby ste dostali čo najviac informácií a tiež, aby ste boli pred zájazdom, čo najviac informovaný. Po prečítaní nasledujúcich odpovedí lepšie pochopíte, ako sú naše zájazdy pripravované, s akou detailnosťou k nim pristupujeme a na konci budete odchádzať s dobrým pocitom, že poznáte odpovede na vaše otázky v súvislosti s cestovaním práve s nami.
Čo môžem od zájazdu očakávať? Bude sa mi páčiť, je vhodný aj pre mňa?
Čo všetko pre mňa sprievodca zabezpečí?
Ako kvalitné sú Vaše zájazdy a aké bude ubytovanie?
Čo cena za zájazd zahŕňa a čo nezahŕňa?
Dá sa na Vás spoľahnúť? Ako dlho ste na trhu?
Prečo cestovať práve s vami? V čom ste iní, ako ostatní?
KÚPA ZÁJAZDU
- Vyberte si zájazd, o ktorý máte záujem. Vyplníte nezáväznú objednávku v detaile zájazdu a odošlete nám ju.
- V ďalších krokoch objednávky Vám budú ponúknuté aj doplnkové služby. Tie si môžete predbežne objednať. Informáciu o platbe obdržíte spolu s kalkuláciou zájazdu.
- Po odoslaní objednávkového formulára Vám zašleme emailom súhrn vašej rezervácie.
- Od tejto chvíle Vám garantujeme dohodnuté podmienky do 3 pracovných dní a Vy tak získavate čas na premyslenie.
- Následne nám oznámite (telefonicky, emailom) Váš záujem a všetko ostatné si vzájomne potvrdíme, doplníme a zodpovieme Vaše prípadné dotazy. Potvrdenie by malo prebehnúť v deň rezervácie, najneskôr nasledujúci pracovní deň.
- Emailom Vám zašleme kalkuláciu s platobnými údajmi a zmluvu o obstaraní zájazdu. Do 1 pracovného dňa od tejto chvíle je potrebné uhradiť prvú zálohu platby podľa rozpisu platieb v emaili.
- Najneskôr 30dní pred odchodom je potrebné uhradiť doplatok platby.
V deň rezervácie alebo najneskôr nasledujúci pracovný deň Vás budeme telefonicky /emailom kontaktovať a spolu doriešime detaily objednávky.
Rezervácia je nezáväzná, všetko sa dá ešte zmeniť a upraviť. Môžete tak urobiť telefonicky alebo emailom.
Do chvíle, kým od nás neobdržíte emailom potvrdenie o rezervácii, zmluvu nie je možné uzatvoriť. Do tohto času je možné iba doplniť údaje o cestujúcich a uložiť zmeny.
Zmeny sú posudzované individuálne a vo väčšine prípadov (nízko nákladové lety) sú spoplatnené. Tieto letecké spoločnosti majú striktné pravidlá zmien a všetky služby sú za poplatok. Pri leteckých zájazdoch je dôležité uvádzať presné mená cestujúcich tak, ako sú zapísané v cestovnom doklade.
- Bankovým prevodom z Vášho účtu na náš účet (internet bankingom alebo na pobočke Vašej banky.
- Platobnou kartou online u nás na pobočke.
- Osobne v našej kancelárii v Prešove - platba v hotovosti alebo kartou.
- Faktúrou
Bankové spojenie pre platby v EUR: SK27 0900 0000 0051 7286 7121 (Slovenská Sporiteľňa), Variabilný symbol: obdržíte v potvrdzovacom e-maili po rezervácii. Majiteľ: EZOTOUR s.r.o, BIC: GIBASKBX
Snažíme sa Vám vychádzať maximálne v ústrety. Možnosť tzv. storna zájazdu sa riadi aktuálnymi Všeobecnými obchodnými podmienkami.
POISTENIE
Poistenie od poisťovne EURÓPSKA CESTOVNÁ POISŤOVŇA (podrobnú tabuľku o poistení nájdete v spodnej časti stránky).
Nie je to možné. Storno u nás zakúpite iba v balíčku s cestovným poistením.
Storno zájazdu je možné uplatniť iba v prípade, že na zájazd nemôžete nastúpiť z vážnych zdravotných dôvodov či nepredvídateľných situácií (napr. živelná pohroma). Storno z dôvodu COVID19 je možné si nárokovať len v prípade, že je toto onemocnenie diagnostikované lekárom.
Pokiaľ nemôžete nastúpiť na zaplatený zájazd, musíte túto skutočnosť okamžite oznámiť (e-mailom) cestovnej kancelárii. Následne pošlete hlásenie o škodovej udalosti do poisťovne podľa pokynov, ktoré Vám zašleme.
Áno, sme poistení v poisťovni EURÓPSKA CESTOVNÁ POISŤOVŇA. Poistnú zmluvu nájdete TU.
PRED ZÁJAZDOM
Podrobnosti o cestovných dokladoch a prípadne nájdete v sekcii Dôležité informácie, ktoré sa nachádzajú na konci stránky každého zájazdu.
Pre tieto prípady odporúčame zobrať si so sebou dokument ohľadne povolenia k vycestovaniu napísané ideálne v anglickom jazyku, ktorý je podpísaný druhým rodičom, či v prípade prarodičov je podpísaný oboma rodičmi. Dáva tak súhlas rodičov k vycestovaniu dieťaťa a predídete takto prípadným komplikáciám na letisku alebo inej kontrole. Tento dokument by mal byť notársky overený.
Batožina určená do úložného priestoru autobusu by mala byť označená menovkou a adresou. Jej váhový limit je max. 20 kg/osoba.
INÉ
Zákazník je oprávnený kedykoľvek pred uskutočnením zájazdu od zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu. Odstúpenie musí byť prevedené písomne a musí byť doručené CK (e-mailom). Za deň účinnosti odstúpenia sa považuje deň, kedy bolo odstúpenie doručené do sídla CK. Tento deň je prvým dňom započítaným do dní rozhodných pre výpočet storno poplatku. V prípade odstúpenia od zmluvy bez zákonných dôvodov je zákazník povinný uhradiť storno poplatok podľa všeobecných podmienok a to nasledovne:
a) pri odstúpení 120 dní a viac pred zahájením zájazdu: 25 % z ceny zájazdu
b) pri odstúpení 31 dní až 119 dní pred zahájením zájazdu: 50 % z ceny zájazdu
c) pri odstúpení 30 dní a menej pred zahájením zájazdu: 100 % z ceny zájazdu
Pokiaľ nemôžete nastúpiť na zaplatený zájazd, musíte túto skutočnosť okamžite oznámiť (e-mailom) cestovnej kancelárii. Následne pošlete hlásenie škodovej udalosti do poisťovne podľa pokynov, ktoré vám zašleme.
Pokiaľ bude CK musieť pristúpiť k zrušeniu zájazdu z dôvodu uzavretia hraníc cieľovej destinácie či z dôvodu povinnej karantény po vstupe alebo návrate do/z cieľovej destinácie, môžete si vybrať nový termín zájazdu alebo Vám vrátime zaplatenú zálohu.